گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی یک ساله
۱. این گارانتی شامل کلیه دستگاه های الکترونیکی قابل حمل می شود. ( تصفیه آب های سری R و دستگاه های آب مقطر گیری قابل حمل سری D و دوش و آبپاش قابل حمل)
۲. گارانتی شامل پمپ برقی، باتری، آداپتور و شبکه برق و شبکه لوله کشی داخل دستگاه می باشد.
۳. گارانتی شامل قطعات مصرفی مانند فیلترها نمی شود.
۴. کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
۵. بروز اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب و مواد شیمیایی در سیستم الکترونیکی، آتش، نوسانات برق، استفاده از آداپتور متفرقه یا اتصال منبع برق با ولتاژ نا مناسب و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
شرایط بازگشت کالا
گروه تولیدی آب البرز جهت اطمینان مشتریان از خرید، این امکان را برای آن ها فراهم نموده است تا در صورت انصراف از خرید به هر دلیل از قبیل: سفارش گذاری اشتباه، رفع نیاز مشتری، عدم مطالعه دقیق مشخصات فنی در سایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، ضمن رعایت شرایط بازگرداندن کالا، آن را به شرکت عودت و مبلغ خود را با شرایط ذیل دریافت نماید:
۱. کالاهایی که دارای گارانتی و سلامت فیزیکی هستند، در صورتی که به هیچ عنوان استفاده نشوند بعد از گذشت حداکثر ۵ روز کاری قابل بازگشت خواهند بود.
۲. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که استفاده نشده باشد و بسته بندی آن قابل برگشت به شرایط تحویل باشد. هرگونه خط و خشی روی کالا یا بسته بندی، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد.
۳. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش شرکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
۴. نحوه بازگرداندن کالا به شرکت:
- در صورت تمایل به عودت کالا ، نامه ای ممهور توسط مشتری با موضوع درخواست عودت کالا، ضمن بیان علت بازگرداندن کالا، مشخصات فاکتور، تاریخ و مبلغ، برای شرکت ارسال شود.
- قبل از هر اقدامی درخصوص ارسال کالا به شرکت، لازم است با کارشناسان فروش درخصوص هماهنگی نحوه ارسال و نوع وسیله حمل تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با این واحد خودداری شود.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه، دفترچه راهنما و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- استفاده از سرویس عودت کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- ارسال اصل فاکتور، اصل نامه درخواست عودت کالا و اصل رسید پستی (در صورت تایید کارشناس واحد فروش به ارسال کالا از طریق پست) به همراه کالا الزامی است.
- در صورتی که عودت کالا به علت آسیب دیدگی ظاهری و یا عدم تطابق مشخصات فنی باشد و این موضوع به تایید کارشناس واحد فروش برسد، هزینه بازگرداندن و ارسال مجدد کالا بر عهده شرکت است. در صورتی که عودت کالا به علت انصراف از خرید باشد، کلیه هزینه های ارسال به محل مشتری و بازگرداندن کالا، بر عهده مشتری خواهد بود.